Blog
nieuws & updates
De kracht van een sterke Automation Architectuur voor 2025
Meer doen met minder moeite!Als The Automation Architect help ik bedrijven met het creƫren van de juiste digitale architectuur om marketing, sales en recruitment naadloos te automatiseren. In 2025 zal de behoefte aan efficiƫnte automatisering alleen maar toenemen, en...
LinkedIn Automatisering: Optimaliseer je leadgeneratie met Dux-Soup en marketing automation
Het is algemeen bekend dat het behouden van bestaande klanten beter is dan het werven van nieuwe klanten. Maar in de huidige concurrerende markt kan het behouden van klanten een enorme uitdaging zijn. Gelukkig zijn er met alle digitale platformen en technische...
Data-gedreven marketing: de sleutel tot succes in 2023
Ontdek hoe data-gedreven marketing automatisering je bedrijf naar de volgende stap kan brengen. Deze blogpost gaat over het belang van datagebruik in marketing automation, maar ook hoe je met data omgaat binnen je organisatie. Met behulp van geautomatiseerde processen...
Wat is een sales funnel en hoe werkt het?
Wat is een sales funnel eigenlijk, hoe werkt het, welke stappen doorloopt je lead en wat voor soort content deel je in de verschillende fases van je sales funnel. In dit blog ga ik alle ins en outs over sales funnels met je delen, zodat jij weet wat je er aan hebt en...
Welkom bij de club! Een warm bad of zwart gat?
Huh? Ik hoor je denken "Hoezo? Ik ben toch geen klant, heb niets gekocht en heb me nergens bij aangesloten." Klopt! Maar dat is ook niet wat ik je wil vertellen. Ik heb het over email marketing automation, een welkomstmail voor nieuwe klanten en hoe je met funnels nog...
Wanneer moet ik mijn nieuwsbrief versturen? (update 2024)
Optional Subtitle De beste tijd om een nieuwsbrief te versturen is een veelgestelde vraag, en begrijpelijk: je wilt dat jouw bericht gelezen wordt! Of je nu een B2B-bedrijf hebt of je richt je op een breder publiek, het juiste tijdstip voor verzending kan een enorme...