fbpx
Selecteer een pagina

Kunnen bezoekers van je website zich al aanmelden voor je nieuwsbrief? En wat gebeurt er dan? Misschien krijgen ze een bevestiging, misschien ook niet. Ze komen op je mailinglijst en voila! Maar je kunt zoveel meer doen met je nieuwsbrief campagne. Want mensen die zich inschrijven, zijn geïnteresseerd in wie je bent en wat je doet. Het is dus zonde om deze kansen te laten liggen! In dit blog geef ik 6 ideeën en tips wat je nog meer met je nieuwsbrief aanmeldingen kunt doen.

#1 kennismaken

Als bezoekers zich hebben aangemeld voor je nieuwsbrief is dat een teken van interesse. Ze willen meer van jou en je bedrijf weten. Als mensen op deze manier online met je in contact komen, dan hebben ze maar een glimp opgevangen van wie je bent en wat je doet. Dus laat ze beter kennismaken met je. 

  • Stel jezelf voor en maak het ook persoonlijk.
  • Vertel je verhaal, waarom ben je je bedrijf begonnen, hoe is dat tot stand gekomen?

#2 Deel kennis

Naast dat je een klik wilt krijgen door je abonnee kennis met jou en je bedrijf te laten maken, zit jij natuurlijk boordevol kennis en inspiratie! Dus deel die kennis en laat zien dat jij expert bent en gepassioneerd over wat je doet!

#3 Beantwoord vragen

Elke klant of potentiële klant heeft vragen met betrekking tot wat je doet. Je weet vast wel 5 vragen te benoemen die je vaak worden gesteld. Dit is erg leuke en waardevolle informatie waar je (potentiële) klanten echt op zitten te wachten! Je neemt op deze manier ook bezwaren weg om bij jou te kopen.

#4 Doe een aanbod

Waarschijnlijk weet jij heel goed wat het beste product of de beste dienst zou zijn voor je klant om mee te beginnen. Doe een aantrekkelijk aanbod voor je abonnee, maak het een nu of nooit aanbod. Denk aan een korting die een bepaalde tijd geldig is.

Tip 1

Wissel bovenstaande categorieën af in je nieuwsbrief campagne en zorg dat het niet te commercieel wordt.

Tip 2

Het is ook leuk om gewoon iets te geven, niet omdat het moet, maar omdat het kan. Het is altijd heel bijzonder om iets onverwachts te ontvangen. Dat is één van de beïnvloedingstechnieken van Robert Cialdini, wederkerigheid. Door iets te geven, zonder dat je er wat voor terug wilt, creëer je het gevoel bij de ontvanger iets terug te willen doen. En het is bovendien ook gewoon erg leuk!

GRATIS E-BOOK

Meer klanten en omzet met e-mailmarketing!

Wil jij zelf een begin maken? Met dit e-book help ik je met mijn plan van aanpak zodat jij in 9 stappen campagnes maakt die nieuwe klanten genereren.

Je kunt mijn bericht ook delen!
error

Wil jij ook meer klanten en omzet genereren?

Geef je bedrijf een boost met e-mailmarketing.
In dit e-book leg ik je uit hoe je met 9 stappen een kickstart maakt en direct resultaat boekt!