fbpx

Je bent meestal geneigd om over de voordelen te praten en de ‘negativiteit’ achterwege te laten. Dat voelt namelijk raar, minder goed. 

#TIP3 SCHRIJF OVER HET PROBLEEM

Schrijven over het belangrijkste probleem dat je klant heeft, laat hem zien dat je zijn pijn herkent. De lezer zal denken, ja ze begrijpt wat ik ervaar.

En hoe fijn is het als iemand je pijn of probleem begrijpt? Dat herken je waarschijnlijk wel!

 

Kijk maar eens op een nieuwspagina, 70-75% gaat over slecht nieuws. Mensen zijn dol op slecht nieuws en lezen graag over problemen. Dat is onze natuur, onze hersenen zijn zo ingesteld.

 

“Pijn, problemen en angst activeren de hersenen om alert te zijn, ter bescherming!

Aartjan van Erkel

Maar kies er maar 1, het ALLERBELANGRIJKSTE PROBLEEM van je klant en focus daarop.

Hebben jouw klanten geen probleem? Geef ze dan een probleem, een die ze nog niet hebben, maar die je voorziet!

 

Waar schrijf je over problemen?

Website:

  • Homepage
  • Over ons
  • Productpagina

Bedrijvenpagina’s op social

Blog of posts

Tips en inspiratie! Wie wil dat niet?

Meld je dan aan voor mijn inspirerende mail die ik een of twee keer per maand verstuur.

Laat hieronder je naam en e-mailadres achter en je staat op de lijst!

Je kunt mijn bericht ook delen!