fbpx
Ik betrap me er zelf nog steeds op dat ik het fijn vind om dingen uit te printen. Ondanks dat ik helemaal thuis ben in het digitaliseren, print ik nog regelmatig wat uit. Zoals vandaag de entree tickets voor een pretpark, terwijl in de mail én op de tickets staat dat ze gescand kunnen worden vanaf een smartphone. Uhhh, tja.

 

Oude gewoonte of hardleers? Geen idee!

Ik merk dat ik stiekem nog met veel dingen het gewoon fijn vind om het uit te printen,

Een ticket moet ik kunnen vasthouden,

Een document leest makkelijker en kan ik arceren.

Ik heb het idee dat ik belangrijke documenten en informatie beter kan bewaren.

 

Ik weet niet wat het precies is? Maar telkens als ik het doe, dan denk ik opnieuw ‘Inge, echt serieus?! Hoezo print je die dingen uit!’

In deze tijd is PRINTEN 100% OVERBODIG!

 

Digitaliseren is TOP!

Digitalisering is goed en het is ook belangrijk.

Het maakt het dagelijks werk eenvoudiger.

Het maakt je minder afhankelijk van de ‘menselijke factor’(begrijp me niet verkeerd, de menselijke factor is en blijft heel erg belangrijk!)

En het bespaart veel tijd én geld.

 

Stel je voor….

Marketing Automation is voor veel bedrijven nog nieuw. Maar stel je voor…

Dat je elk jaar 1000 klanten hebt die een eerste product bij je kopen.

Je hebt twee, drie of misschien wel meer aanvullende producten die daar goed bij aansluiten.

Hoe ga je zorgen dat die 1000 nieuwe klanten ook product X, Y en Z kopen?

Ze allemaal bellen? Of bezoeken? Een maandelijkse nieuwsbrief sturen in de hoop dat ze interesse hebben?

 

Dat is tijdrovend en als schieten met hagel.

 

Daar maakt marketing automation het verschil

Jij kent je klant,

je weet wat belangrijk voor hem/haar is,

je weet wat je nog meer voor die klant kunt doen,

waar je zelf goed in bent,

en hoe je hem/haar het beste kunt benaderen.

 

Samenbrengen

En als je die elementen samenbrengt met marketing automation dan kun je:

  • In minder tijd meer bereiken.
  • Het salesproces efficiënter inrichten, doordat marketing ‘warme’ leads gaat aanleveren
  • Daardoor kun je meer klanten bedienen en je bereik vergroten.
  • En je kunt meer en gerichter aandacht geven aan je klanten.

 

Ook al is het een investering in tijd én geld. Het gaat je echt waarde opleveren voor je bedrijf.

En je weet wat ze zeggen, de kosten gaan voor de baten uit.

 

Online training

Wil jij een eerste stap zetten en een goed digitaal marketingplan opstellen?

Volg dan mijn online programma  “digitale marketingstrategie met resultaat’

Normaal € 395,- en nu tijdelijk als introductieprijs voor slechts € 95,-

Je kunt mijn bericht ook delen!