fbpx

E-mailcampagnes ontwerpen en inrichten vraagt wel wat creativiteit en denkwerk. Je moet de verbinding weten te leggen tussen jouw business en het gedrag en de behoeften van de klant. Zodat je op het juiste moment, op de juiste manier je waardevolle content onder de aandacht kunt brengen. Om krachtige e-mailcampagnes te maken die ook daadwerkelijk converteren, heb ik 3 waardevolle tips voor je. 

Tip 1      Vertel jouw verhaal

Neem je (potentiële) klant mee in een verhaal, in jouw verhaal! Jij weet wat de klant nodig heeft, dus help je klant! Als je dat in gedachten houdt bij het maken van je e-mailcampagnes, zul je zien dat de nadruk ook ligt op het helpen van je bezoekers. Dat voelen mensen. Commerciële en standaard praatjes daar prikken bezoekers doorheen. Er is al zoveel online!

 

Tip 2:     Wees uniek!

Probeer ook uniek te zijn, zoek een manier van schrijven die bij jou en de onderneming past. Ik schrijf zoals ik het vertel, daarmee is het echt van mij en herkenbaar als ik met mensen praat.

Ik heb wel een aantal leuke tips, die je helpen om uniek te schrijven. Als je deze wilt ontvangen, meld je dan aan voor mijn maandelijkse inspiratiemail en je ontvangt de tips in je mailbox.

 

Tip 3      Maak het persoonlijk

Heb je of werk je bij een groot bedrijf, kies dan een  ‘gezicht’ die je aan deze campagne wilt koppelen. Bijvoorbeeld iemand van Management of Support? Zodat de ontvanger het idee krijgt dat hij persoonlijk geïnformeerd wordt door.

 

Wil je ook starten met e-mailmarketing, succesvol en structureel bouwen aan succesvolle e-mailcampagnes die leads genereren? Download dan mijn gratis e-book.

GRATIS E-BOOK

Meer klanten en omzet met e-mailmarketing!

Wil jij zelf een begin maken? Met dit e-book help ik je met mijn plan van aanpak zodat jij in 9 stappen e-mailcampagnes maakt die klanten genereren.

Je kunt mijn bericht ook delen!